A Serbian Film (2010)

Option 1Option 2

Avg Rating: 3.8 / 5. Voted: 418

No one cared thus far. Do you?

AKA: Srpski Film
Year: 2010
Directed by: Srdan Spasojevic
Starring: Srdan Todorovic, Sergej Trifunovic, Jelena Gavrilovic, Andela Nenadovic, Slobodan Bestic, Luka Mijatovic
Country: Serbia
Language: Serbian Cinema (English subtitles)
Runtime: 01:43:46
Genres: Old-Young,
Gore-Gruesome-Splatter, Rape/Sexual Violence against Men, Rape/Sexual Violence against Women, Revenge, Torture, Incest, Family

Plot – Spoilers:
Milos is a retired legendary Serbian pornstar trying to adjust to a family life with wife and son. Into his shiftiness and unease walks a perverse director Vukmir who wants him to star in his upcoming film. The money’s tempting, but the terms are mysterious – Vukmir refuses to provide any details about the kind of film he’s making, or its storyline. Milos probably thinks to himself – I’ve done all sorts of porno, how different or bad can this get? And that very naivete leads him down a hellhole housing his most unimaginable horrors.

A Serbian Film has been ripped apart by a sizable section as rubbish, but our view here is that this is one of the true masterpieces of the modern era when it comes to effed up movies. The Director seems like someone who hung around imageboards and onion sites and decided to put together a collection of the worst he had seen.

What makes A Serbian Film stand out compared to many other movies in the genre is the acting and the levels of depravity which all seems believable.

Favorite scenes:
This is one of those movies that is a collection of favorite scenes, one after the other. But to pick a few:
1. The whole build-up towards Vukmir’s vision of a relationship between Milos and Jeca:
It’s brilliant in its use of psychological elements. For example, Jeca is first introduced to Milos in a situation that tugs at his paternal, sympathetic instincts. Step by step, he is then titillated into viewing her through sexual eyes.

2. Milos stabs Vukmir’s nurse with a syringe containing a sex-drive drug. She later walks in with a rusty pipe and her vaginal area covered in blood – a crusty pipe providing sexual succor to her heightened desire was all that mattered, even if it was the equivalent of fucking herself to death.

guest
319 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
connoisseur of horreur
connoisseur of horreur
January 25, 2021 5:56 am

mostly shock value. not really worth a watch. i started laughing at the scene where he takes a machete to that woman he was beating because it just looks so ridiculous! i gave it two stars just because of how poetically tragic the part where they commit mutual suicide whilst embracing eachother is, honestly would’ve been happy if it just ended there but they really had to pull another stunt after that 😐

I enjoy killing kids
I enjoy killing kids
Reply to  connoisseur of horreur
May 8, 2022 4:34 am

Shut up asshole

Dead bodies are sexy
Dead bodies are sexy
Reply to  I enjoy killing kids
May 23, 2022 8:56 pm

You shut its just their opinion there are movies a lot more worse than this that don’t overuse shock value

O.O
O.O
February 6, 2021 1:31 am

I’m pretty sure this is a satire, it just got to me, loved the movie for years, especially the whole beginning.
Watch Bamboozled, just got a culture shock, I swear you see movies with other eyes then.

Alice
Alice
February 13, 2021 6:25 pm

A real fucked up movie with a good plot rather than to just shock pointlessly. I’m left feeling very disturbed. 5/5

Matisse Famke
Matisse Famke
February 27, 2021 9:04 am

“Newborn Porn”… Perturbing. The dialogue was humorously pedestrian and the actors unremarkable. Unforgettable nonetheless, it’s nauseating but I obviously didn’t come here for anything less than psychologically confronting material.

shadyshady
shadyshady
Reply to  Matisse Famke
February 27, 2021 9:11 pm

quit stroking your own ego cock

gogoggadgetbitch
gogoggadgetbitch
Reply to  Matisse Famke
December 20, 2021 7:38 pm

I’ll cut off your head and fuck it till your brains liquidate and pour out of your crevices.

I enjoy killing kids
I enjoy killing kids
Reply to  Matisse Famke
May 8, 2022 4:37 am

Someone needs to slap the living fuck out of you then curb stomp you while you’re down. No one gives a fuck about your negative pussy ass reviews you write. We come here for violence not to read what a human cum rag thinks.

kuntz
kuntz
March 10, 2021 1:31 am

imagine complaining about an effed up movie when the website is literally called effedupmovies……. lol

MaJesta TheMohlesta
MaJesta TheMohlesta
March 13, 2021 9:20 am

O…M….G…. I have to say.. he was sexy AF… specially when he was f***ing them where’s… I can get off to all that… but when it came to the pedophila… that’s where I drawled the line. But the rest of the raping & murder.. that’s another story.

MaJesta TheMohlesta
MaJesta TheMohlesta
Reply to  MaJesta TheMohlesta
March 13, 2021 9:22 am

I meant f***ing the WHORES ****

savannah
savannah
March 15, 2021 3:37 am

ok all u sick ass mother fuckers yes i came here to watch this but at yall saying you wish the baby scene was/looked more real? thats beyond disgusting i hope u fucking rot like what the hell you are saying u WANT a baby to be raped? in real? even having to act it out is traumatic but going thru it fr? the fuck..”.

I enjoy killing kids
I enjoy killing kids
Reply to  savannah
May 8, 2022 4:38 am

Fuck off baby rape is subjectively entertaining

Ballsackannihilator69
Ballsackannihilator69
March 17, 2021 2:40 pm

Damn, the scene where the woman gave birth and the dude fucked the newborn baby was very disturbing and then at the end when the main character stuck his dick into the bad guys eye socket to kill him had me like ? How do people come up with this shit man?

OJ not Simpson
OJ not Simpson
Reply to  Ballsackannihilator69
May 23, 2022 1:36 am

Oh my God, are you OK after watching the movie?

Omg wtf
Omg wtf
March 19, 2021 2:24 pm

I jerked of so many times at this movie. Im thinking about giving it another go

babysitter
babysitter
Reply to  Omg wtf
March 26, 2021 4:52 am

same homie

Dan
Dan
Reply to  babysitter
May 31, 2021 3:45 am

Same. Got poppers and going to watch it again

Marko
Marko
Reply to  Dan
June 1, 2021 1:32 am

same homie fuck yeah

gogoggadgetbitch
gogoggadgetbitch
Reply to  Omg wtf
December 20, 2021 7:39 pm

ha

zombiewriter75
zombiewriter75
Reply to  Omg wtf
April 23, 2022 12:30 am

i’m getting old, i went one round and had to take a nap.

Fuck your opinion
Fuck your opinion
Reply to  Omg wtf
August 8, 2022 7:39 pm

You shut cut your dick off and shove up your own ass than eat it

Omg wtf
Omg wtf
Reply to  Fuck your opinion
August 8, 2022 7:48 pm

Fuck you gay faggot.

spencer
spencer
March 22, 2021 2:13 am

is it bad i didnt find this disturbing? i need something worse than this.. im starting to think i have no limit

Peepeeslicer
Peepeeslicer
Reply to  spencer
March 2, 2022 6:43 pm

Loser

Edgesniffer
Edgesniffer
Reply to  spencer
March 2, 2022 11:45 pm

Holy shit, my edge-o-meter is off the fucking scale!

skeptosapien
skeptosapien
April 2, 2021 5:54 am

jeezus! Human beings are some fcked up creatures! Reminded me of a transcript i read of the infamous real movie made by peter skully that sik fck! dafu something was involving infants and daisyz destruction was involving a young teenage girl i believe. The ending of this! wow! And how this type of ish happens in real life is what makes it even more disgusting.

j-idon
j-idon
April 2, 2021 10:30 am

An hour and 40 minutes ago I was a very different man

Kimmy
Kimmy
April 2, 2021 12:11 pm

Life in Serbia

Your mother
Your mother
Reply to  Kimmy
July 15, 2021 7:04 pm

You Analbanian

Ay Caramba
Ay Caramba
May 1, 2021 1:09 am

I read the reviews, I read the graphic descriptions, I’ve avoided this godawful shit for years. But right now I’m drunk and more depressed than I’ve been in years. I hate my life. In other words, I’m finally desensitized enough to watch this movie.

Kahn V
Kahn V
May 4, 2021 8:55 am

This movie is so sick I can’t get it what’s the mind behind this movie very disturbing

wild729
wild729
May 15, 2021 7:15 pm

yeap this was pretty fuked up but i was handling eveything pretty ok untl it got to the scene where he ended up fucking his wife and kid, once i saw them on the bed with the faces hidden i automatically knew smfh. the baby scene was def fucked up too but the saving grace for me was seeing how fake the baby was so it wasnt too much shock value, but the ending. ngl definitely hit a nerve

run
run
May 18, 2021 2:51 am

anybody got any recomendations?! working my way thru this site an tryna find the hard shit

Doc
Doc
Reply to  run
May 18, 2021 7:52 pm

I guess start with something like august underground then go from there. The categorys are really helpful ♥

run
run
Reply to  Doc
June 5, 2021 8:37 pm

thanks! man those were dope!!

Lemons
Lemons
May 18, 2021 4:56 am

Hi! Why there’s a problem fastforwarding the movie? There’s always an error and I tried it multiple times. Pls fix it. I’m tired of it and I cant see the last of the movie. Can someone help me pls?

Also, to admins or moderators, I hope there’s a button to speed up the movie. I can watch it times 2 lol

Drachenlord
Drachenlord
May 24, 2021 8:40 pm

One of the Best movies ever made

Snootch
Snootch
May 26, 2021 8:36 am

This is straight up the best movie to watch after tearing the space time continuum with my dream, my charisma, and my huge cock. Hail the Cunt Empire!! 😉

selfharmer666
selfharmer666
May 27, 2021 6:23 am

stupid movie this should be upload to pornhub not this website fucking stupid astupid movie, ites funny not gorew not horrow fucking stupid

SexyG
SexyG
Reply to  selfharmer666
September 21, 2021 4:44 pm

Just cum in my undies

Jacob the Embalmer
Jacob the Embalmer
Reply to  selfharmer666
October 18, 2021 1:24 pm

Ok selfharmer666 ????

BigFlubba
BigFlubba
Reply to  selfharmer666
May 21, 2022 4:26 pm

en

Just no
Just no
June 1, 2021 10:10 pm

This is the most disgusting thing I have ever seen. How did the actors even do this???

Peepeeslicer
Peepeeslicer
Reply to  Just no
March 2, 2022 6:47 pm

I know I’d be jerking off every 30 seconds

pump cannon
pump cannon
June 23, 2021 3:55 pm

GR8 B8 M8 R8 8/8

Maria
Maria
July 3, 2021 11:58 am

I thought this was gonna be a real movie tho. Was expecting more from what the others say.

Kerry Manwaring
Kerry Manwaring
July 11, 2021 8:21 am

turned off half way through
so boring

john
john
July 14, 2021 10:50 am

<3 1:27:50 – 1:29:40

Uhh
Uhh
July 14, 2021 11:13 pm

I don’t know it wasn’t disturbing to me, but it’s a bit funny that he did all that and didn’t even get paid ????

Unsweetened
Unsweetened
July 17, 2021 9:12 pm

Was expecting much worse due to this film’s notoriety. Anyway, I still thought it was a good movie. I was expecting some dumb provocative gore, and ended up watching a movie that constantly questions it’s own purpose through the subject of snuff movies. I’ll take as proof that it makes you question “how far can a film go ?” the fact that many countries considered this film was going to far. About the directing, I love how the camera is used, the film in the film, the blurry borders between fiction and reality.

B????by
B????by
July 18, 2021 1:38 pm

Fantastic!

Riley
Riley
July 20, 2021 10:45 am

Gotta say, this is not as bad as I expected. But I certainly wasn’t disappointed either!

Most of the gore in this movie I’ve seen in surface level movies before. Only scene that I actually found kind of fucked up was the baby scene.. But as others have said before, it wasn’t really THAT bad. Super easy to tell it was fake, though I’m not saying that’s a bad thing.

Kinda overhyped in my opinion, but it wasn’t bad at all.

SpookieMissMookie
SpookieMissMookie
July 22, 2021 3:22 pm

I love this film. The acting and cinematography are excellent. It has a very polished, finished feel that films with this type of subject matter tend to lack. I was personally impressed. Was it as disturbing as people say? Well, maybe not to me as I immerse myself in material like this daily, but for the average person I can imagine it being a bit sickening, particularly the pedophilia. Still, I’d recommend it.

JackRoss
JackRoss
Reply to  SpookieMissMookie
January 16, 2022 5:02 am

I agree I was getting frustrated with how long it took to get good, but once it got there i wasnt satisfied till the movie was winding down. I’d rate this movie 10/10 on the acting and like 4/10 on the gore/violence

Nobody
Nobody
July 28, 2021 9:00 am

!SPOILERS! This movie was good but brutally fucked up. I was honestly surprised, and relieved that the baby scene really wasn’t as fucked up as it was cracked up to be. Although being fucked up cus it’s a baby, at least it wasn’t graphic. The birth was worse and the part where he realized he was fucking his kid. That fucked me up. But yeah I am really surprised at some of the negative comments when you are on a site literally called effedupmovies. What did you think you were going to find? I didn’t think the acting was top notch, but it did have some unforgettable twists and turns I wasn’t expecting. And the very end before the credits, was disturbingly comical in the worst way possible. It really is a movie, that when it’s finished, you think “what the fuck did I just watch”. I think it’s a good movie and is worth a watch if your into fucked up movies that can really mess up your head for a while.

SxftMxnchi
SxftMxnchi
Reply to  Nobody
July 28, 2021 9:32 am

I agree, its a great movie in its own genre. I had read comments and critics just saying its a psycho movie and that, and it is. Its supposed to be. Once you get into this genre and see the level of quality they can have, you can recognize how good Serbian Film is.

coco
coco
August 16, 2021 12:39 am

“this movie is just torture porn :(” it’s almost like,,, that’s the whole point.

PETE ROSE
PETE ROSE
Reply to  coco
January 14, 2022 9:13 pm

I’d like to torture porn you a hole.

Badmoviejoe
Badmoviejoe
August 16, 2021 7:55 pm

After rewatching he 100% should have just banged that 13 year old who was willing. Ethical? Not at all but atleast it would have been consensual and he wouldn’t have had to rape his son.

Justafuckingkid
Justafuckingkid
Reply to  Badmoviejoe
June 16, 2022 6:23 am

Something tells me he still would have raped his son. Also fucking a 13 year old is still rape no matter how much they consent lmao

Ekilore
Ekilore
August 26, 2021 10:02 pm

damn, i really wasn’t expecting anything of this movie. glad i was wrong!

Roger Moore
Roger Moore
September 10, 2021 5:50 am

Ah yes 5 Stars!!!!! Th3 bEsT CiNNeMA hAAAAAAAAAz twwo OFFER!!!! makes me wanna cut a hole in my sisters teddy bear then fuck it :* No really this was appalling and I admire the directors bAlLz and hope he has presidential AIDS now. Best movie fir a first date <3

Lmaoo
Lmaoo
September 13, 2021 12:27 am

The first time I watched this I was around 13 years old and now rewatching it again it just comedy lmao

Moby_Dick
Moby_Dick
September 21, 2021 4:41 pm

Just jerked off this this shit

gogoggadgetbitch
gogoggadgetbitch
Reply to  Moby_Dick
December 20, 2021 7:27 pm

That’s hilarious. was so interesting in this I forgot to feed the 5 month old.

Chase
Chase
October 27, 2021 10:41 pm

Watching this movie for first time I was very horrified and wasn’t sure wtf was going on but I was also 13 watching it now at 16 it still shocking but I also understand it and see clearly the message the movie is showing or more like shoving it in your face and to a certain level I appreciate that very much. I can watch it now and not have panic attack or nightmares. Thanks again admin for a movie very perfect for this site and happy Halloween to everyone

ouuhggg
ouuhggg
Reply to  Chase
October 28, 2021 10:20 pm

happy halloween 🙂

Chase
Chase
Reply to  ouuhggg
October 29, 2021 6:04 am

Thanks same to you ????????????

Thomas
Thomas
December 16, 2021 10:06 pm

I can see why people see this movie as one of the most disgusting films ever made. To the casual viewer it’s certainly graphic. I was honestly expecting a snuff film, but to my suprise the plot is not too bad. You definitely feel for Milo and the actor did a great job at portaying that fear and confusion.
While not the grossest or most disturbing movie of all time, it does have certain scenes that leave a pit of dread in your stomach. The film has a decent plot, the actors aren’t too bad. This film is mediocre. But the terrifying thing is there are real sickos like this in the world.

gogoggadgetbitch
gogoggadgetbitch
December 20, 2021 7:25 pm

Awesome movie…too bad these kinds of movies aren’t main stream I’m sick of censorship and woke agenda getting constantly shoved in my face…. like I give two fucks about some crazy femanazies trying to force a narrative in people BLM… just an excuse to get into power. Now that’s truly disgusting. I want a movie where minorities get slaughtered the entire film would be glorious.

PETE ROSE
PETE ROSE
Reply to  gogoggadgetbitch
January 14, 2022 9:15 pm

you wanna do what?? For how much???

TangerineFupa
TangerineFupa
December 22, 2021 7:16 am

Really good effed up movie!

Party floor
Party floor
December 23, 2021 4:23 am

Merry Xmas everyone! I’d like thank the owner(s) Admin(s) for this site. The first film i watched here was this, after someone recommended this site to watch it. All users who comment, I’d like say thanks for the laughs and face palms, but especially the critiques of the film you’d just watched here. Happy holidays, one and all!

The Eye of Art
The Eye of Art
January 4, 2022 3:53 pm

This is one of the few which is fked up yet quality film. Most of the fked up films don’t provide such storyline and quality, just pure messed up stuffs.

Rastalivn
Rastalivn
January 10, 2022 11:11 am

Jesus Christ who ever green lighted this and all participants need to be in jail like what’s the point of even making this why do we need this imagery I can’t wait till I die because what we had people are doing on this earth isn’t right at all I’m mad at myself for even watching it

PETE ROSE
PETE ROSE
Reply to  Rastalivn
January 10, 2022 1:24 pm

LOVED THE MOVIE! SO MUCH LIKE REAL LIFE IN THIS MOVIE. I ESPECIALLY LIKED THE NEWBORN PORN PART. IT’S A WHOLE NEW GENRE FOR YOU TO ENJOY. YOU SHOULD BE THANKFUL AND GRATEFUL TO EVEN HAVE THE HONOR OF WATCHING.

Stanley Kubrickky
Stanley Kubrickky
January 11, 2022 7:20 am

People really don’t understand this (mostly because of its dizzy violence). This movie is dark humor critique to the pornographic industry and to its supporters; it becomes very clear at the scene which he kills a man with his penis and at the the “newborn porn” scene. It’s like a South Park episode. But films like this and “Hostel” shocked me not because of the gore, but by the fact that there are people out there into this “bloody pornographic” content; you can see many news and reports of people that pay for see torture, violence and child abuse videos in obscure websites. It’s a reality and a very sad fact. Even the “mainstream porn” is getting more and more heavy and freak and there are many “zombies” out there addicted to porn.
“A Serbian Film” is a very shock movie, it’s not a movie everyone, but there is a deep critic to pornography that I never saw in other movies.

Cheezel
Cheezel
Reply to  Stanley Kubrickky
January 14, 2022 11:26 am

They went about and secured private funding to make this. The team went forward creating the most fucked-up film they could come up with. It’s a statement piece meant to draw attention to genocide, violence, and overall conflict within Serbia over the years. And, of course, a middle finger to government-sponsored censorhip. It’s a great film, but it doesn’t get any deeper than that chief. Lol.

Rupert Emilius
Rupert Emilius
Reply to  Cheezel
January 14, 2022 1:55 pm

You both are right. It’s a movie to shock people but this film uses some kind of “morbid humour” to mock pornography.

Butch Coolidge
Butch Coolidge
January 14, 2022 4:07 pm

There are definitely worst films out there (e.g. all August Underground, any Marian Dora’s movies, etc) but this one does not deserve the buzz. It tries so hard to shock for the sake of it that doesn’t even achieve its only goal. Try any Takashi Miike, Martyrs, Salo, Singapore Sling, Old Boy, etc… you will make a better use of your time

Iluv Butch Coolidge
Iluv Butch Coolidge
Reply to  Butch Coolidge
January 14, 2022 9:56 pm

I think you are a genius and I want to be your dog

Carlos Campanilli
Carlos Campanilli
January 16, 2022 1:45 am

Good movie, but Nekromantik, Salò and Taxidermia shocked me more.

MIRKO
MIRKO
January 28, 2022 5:16 am

CAPOLAVORO

Carmine F.
Carmine F.
Reply to  MIRKO
January 28, 2022 10:41 am

In your anus.

Funky Town
Funky Town
February 17, 2022 1:46 am

A comedy for me! some shocking moments but mainly played for laughs, especially “those” moments. Fun film.

Dont use my avatard
Dont use my avatard
February 22, 2022 4:35 am

The Black Mass- godfreekid

An_Oldboy
An_Oldboy
February 23, 2022 6:47 am

To view this film as only torture porn is a disservice to the film imo, as it is much more than that. The torture porn is central to the plot, and a plot that has much more going on. The Admin summary is a good one in regards to the humanity/social aspects within the film. Interestingly, the unknown acts of a father on his family was also done a year later in Kill List another good film. A Serbian Film is shocking but also well made and a film you are unlikely to forget once seen. A truly effed-up-movie. 4.5/5 money-shots

jack surf
jack surf
February 26, 2022 10:59 pm

the most fucked up movie shit but the worse is yet to come the very last scene is the most fucked up ..wait for it ..not much nudity

Peepeeslicer
Peepeeslicer
March 2, 2022 6:45 pm

We need more movies like this. More baby rape, more chopping bitches heads off while fucking them. More incest! Ugh I love it. Wish they would show dogs getting fucked and killed.

Dmt_Perception
Dmt_Perception
Reply to  Peepeeslicer
March 2, 2022 8:08 pm

Oooo, aren’t you the edgy one…

sanest juicer
sanest juicer
April 23, 2022 9:19 am

HOLY FUCKIN SHIT

Artis
Artis
April 23, 2022 5:32 pm

At -33:26 it actually turned me on. wtf

dickcheese
dickcheese
April 24, 2022 8:06 pm

great

NoName
NoName
May 4, 2022 9:26 am

Not gonna lie, for a movie like this it was definitely better than i had expected.
Glad i wasn’t here only for the fucked up stuff but the lore was honestly great and had a pretty good twist somewhere around the end, and the ending was perfectly fitting for this movie.

nothingness
nothingness
May 5, 2022 12:43 am

this is just i been looking for movie that makes me smile

Squirm
Squirm
May 14, 2022 3:59 am

I deeply regret living the last 1 hour and 40 minutes of my life