Necro Files 1 (1997)

Option 1Option 2

Avg Rating: 3.2 / 5. Voted: 32

No one cared thus far. Do you?

AKA:
Directed by: Matt Jaissle
Starring: Isaac Cooper (Logan/Zombie), Steven Sheppard (Det. Manners), Gary Browning (Sloane)
Country: USA
Language: English
Runtime: 01:12:23
Genres: Gore-Splatter, Serial Killers, Zombies, Satanism, Rape-Sexual-Violence against Women, Necrophilia, Dolls

Plot – Spoilers:
A mass serial killer Logan, who rapes the corpses of women while dismembering them, is surprisingly taken down by a couple of b-grade cops. One of them is clunked on the head during the scuffle and turns extra-violent for the rest of his life. Meanwhile, Logan who was dead and buried is resurrected by a hood of satanists who sacrifice his infant child, born of one of his rape survivors.

The resurrected zombie Logan has the same sexual appetite and continues haunting the city. Most of his female victims are often found to be ironically objecting to far less unpleasant overtures from their partners, just before they’re ravaged by zombie Logan. A pure B-flick, The Necro Files is surprisingly entertaining and features the perfect sex partner for a zombie rapist – a blowup sex doll.

25 thoughts on “Necro Files 1 (1997)

  • May 18, 2020 at 8:12 pm
    Permalink

    Lol…wtf did i just watched?? Omg was it a horror or comedy? Bad acting with a dead guys oversized demon penis….lol……????

    Reply
  • May 27, 2020 at 6:15 am
    Permalink

    Best movie ever, i love his monster dick

    Reply
  • May 27, 2020 at 6:24 am
    Permalink

    i wanna get fisted watching this

    Reply
    • February 19, 2021 at 7:45 am
      Permalink

      I think I can hook you up.

      Reply
    • May 10, 2021 at 2:12 am
      Permalink

      Boris Johnson’s mobile private number is available online ,give him a bell ..he went to Eton boys top public ( private) school and fisticuffs is de rigeur in those places !

      Reply
  • May 30, 2020 at 9:39 pm
    Permalink

    The perfect double feature… this and Manos: Hands of Fate.

    Reply
  • July 23, 2020 at 1:13 pm
    Permalink

    this is the best movie ive ever watched. Watch this movie with your best friend and you will fucking die of laughter.

    the fucking baby made me wheeze

    Reply
    • August 26, 2021 at 7:56 pm
      Permalink

      best advice ever tbh

      Reply
  • August 11, 2020 at 11:43 am
    Permalink

    A true low grade, low budget movie for a good laugh….definitely worth a remake with a lot more darkness in the plot…Satan ritual during the day? hahahhaa

    Reply
  • October 2, 2020 at 6:32 am
    Permalink

    Okay, conclusion….the cheapest film ever made…

    Reply
  • February 27, 2021 at 2:06 pm
    Permalink

    So bad its good,absolutely hilarious

    Reply
  • April 17, 2021 at 7:24 pm
    Permalink

    Truly a modern day masterpiece

    Reply
  • April 23, 2021 at 6:28 am
    Permalink

    i really like the rape scenes.

    Reply
    • April 23, 2021 at 6:57 am
      Permalink

      you disgusting piece of shit

      Reply
      • April 25, 2021 at 11:28 pm
        Permalink

        el ano quien consume el pene masculino para hacer el dinero dice.

        Reply
  • April 25, 2021 at 6:49 am
    Permalink

    absolutely appreciate everything you do as a website, been a viewer since 2018, love y’all keep it up <3

    Reply
  • May 10, 2021 at 2:09 am
    Permalink

    ?Hahaha fucking fantastic ! Best WORST film I’ ve seen in years and the fact that i looks like it’s been made with change of a tenner £9.99 makes it more of a classic ! That flying baby scene at 36.36 is a classic !!lol the gigantic plastic willy swinging out of that zombie’s suit reminds me of some of the films we ‘tried’ to make as kids at art college in Liverpool in the 80′ s ,drop a load of psilocybin mushrooms and raid the local bins for bits of rubbish to make our props !?
    Can’t wait to watch the next one ,those two crap cops alone should be given their own show…it’s like Dr Who meets Bluey Hills ..meets Carry On Screaming..with a bit of 70′ s style porn thrown into the mix !Thank YOU ! ?

    Reply
  • May 10, 2021 at 2:31 am
    Permalink

    29.16..back right on the road..wtf is that huge black creature they’ve accidentally caught on camera ?

    Reply
    • May 10, 2021 at 5:25 am
      Permalink

      Can’t see a thing, you shouldn’t worry to much about it tho, probably just your neighbour shooting at the opps.

      Reply
  • August 26, 2021 at 8:38 pm
    Permalink

    damn that retard with a mask looks like my crush ☹️if you eat right before watching this he speeds up your digestion by mixing those guts.no shit he spit that nipple out,kids don’t try eating human flesh,it tastes like rubber 0/10 would not recommend.that baby really just tried to seduce the damn doll,awesome.this movie is shit just seriously bad,boring and meaningless
    0/10 also would not recommend.i skipped through everything except few minutes and that was terrible too

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: bad mouse!